Kesinlikle yaptirilmali bwn zayifim normalde sekerimde yoktu ama gebelik sekerim cikti ve suan gunde 4 kere kan ölçümü yapiyorum pazartesi bakalim degerlerine diyetle dusmesse insülin baslariz dedi meyve bile yemeye korkuyorum ya bunlari ogrenmeseydim dikkat etmeseydim diye düşünüyorum