Bende 16 haftalıkken öğrendim 19 haftalığım su an doktorum beynin içindeki boşluklar dedi 20. Haftada gelsen belki haberin bile olmayacaktı dedi gönlünü ferah tut genelde erkek bebeklerde oluyormus en geç 24.-28. Haftada kapanıyormuş bol bol dua et inşallah sağlıkla doğar evlatlarımız