Dün halsizlik ve bel ağrım olduğunu yazmıştım bugün de külodumda ıslaklık olduğunu gördüm. Daha rahat takip etmek için peçete koymaya başladım. Ara ara su renginde kıvamsız bi sıvı geliyo sizce suyum mu gelmeye başladı. Kokusu da afedersiniz çok değişik. Tecrübe sahibi biri yardımcı olabilir mi