Merhaba güzel annneler doğumuma daha var.Doğum anında eşimden başka kimsede olmayacak yanımda😕Doğuma gittiğimde doğum fotoğrafçısı olsun istiyorum. Güzel bi hatıra kalsın istiyorum.İstanbul sultangazide bildiğiniz doğum fotoğrafçısı var mı acaba?Fotoğraf çekip memnun kalan annelerimiz var mı☺️