Hazalperi Kızlar bugün e bebekte dolaştım biraz baby me ürünleri kullanan var mi deterjan leke çıkarıcı yumoş bebek bezi ne düşünüyorsunuz bende boşa pahalı markalara para vermeyeyim diyorum
AATozarr Hazalperi Ben deterjan ve leke çıkarıcı ile başladım daha sonra losyon bebeyağı ve pişik kremini de aldım pişik kremini henüz kullanmadım ama diğerlerinden memnunum özellikle sıvı deterjnından
Busra221 Hazalperi Ben de o marka düşünüyordum ama şampuanı bebeklerin kafasında konak yapıyor muş öyle yorumları okudum caydım. Yoksa bende e bebek markası ürün almak istiyodum
Swyhan46 Hazalperi merhaba bu gün ebebekte dolaştınız gözünüze çarpmıştır yenidoğan kıyafetleri varmı ikili tulum falan internete baktığımda sadece hastane çıkışı görüyorum
Arinna Hazalperi Ben deterjanını yumaştıcısını kullandım beğendim. Birde bebek bakım örtüsü Harika. En çok sevdiğim ürünü o.
Henza Hazalperi sıvı deterjan olarak sıveno kullandım yumusatıcı olarakta kıtıkate camasır yumusatıcını kullandım leke cıkarıcı olarak vanısh oxı kullandım baby me pek kullanmadım ama ıyı dıyorlar
Seda89 __meczup__ ben ilk kızımda kullandım memnun kaldım şimdi yenidoğanı aldım tekrar yine onu kullanacam inşallah tavsiye ederim