Kadın doğum konusunda nasıldır bilmiyorum ama benim kardeşim birkaç yıl önce sada hastanesinde çapraz bağ ameliyatı oldu. Ameliyat sırasında bir sorun yaşanmadı ancak taburcu olduktan sonra kardeşimde ateş meydana geldi. 25 yaşında koca adam tir tir titredi baygınlık geçirdi resmen. Meğer hastanede enfeksiyon kapmış. Kesinlikle temiz olmadığını düşündüğüm bir hastane. Hemen başka bir hastaneye götürdük ve çok şükür kısa zaman içinde düzeldi. Doktorları iyi olabilir belki bilemiyorum ama hastane olarak kesinlikle temiz değil. Gittiğimize bin pişman olduk zaten