Merhabalar herkese, benim de finalim oldu çok şükür🙏 hikayem belki Baska arkadaslara ilham olur.. 💜 Gece 3 gibi düzenli başlayan sancılarım beni artık uyutmayacak duruma getirmişti. Eşime ve anneme haber vermeden önce wc ye gidip herhangi bir belirti var mı acaba diye merak etmiştim ki.. Ne göreyim nişan dedikleri leke. Hemen duşa girdim sonrasında doktorumu aradım ve durumu anlattım. Hastaneye geçin doğum başlıyor dedi. Hemen eşimi uyandırdım şok tabi😄 hastaneye yatışım oldu fakat sancım bitti. Öğlene doğru başlayan sancılarım yetersiz olunca suni sancı aldım🤦🏻♀️ regl sancısının 20 katı filan gibi geldi bana🤦🏻♀️ açılma yeterince olunca doğumhaneye indik, 45 dk çatalda kaldım ıkınma olayında zorlandım ben. 1 kere ıkın tamam dediler yok ama cok zorlandım sancı müsade etmedi bi türlü🤦🏻♀️😄 sonra sık dişini kızım dedim yüzdün yüzdün kuyruğuna geldin son bir hamle derken kızımı aldım kucağıma çok şükür🙏💜 ve doğana kadarmış gerçekten doğduktan sonra 0 acı 0 sancı💜 dikişlerin, kesinin acıdığını okudum genelde burada ama bende hiç acı olmadı hissetmedim bile belki de sancıdan hissetmedim bilemiyorum😄 allah kurtarsın tüm hamiş arkadasları inşallah sağlıkla kucağınıza almak nasip olur🙏 benim kızım çok şükür kollarımda artık🙏💜🥰