Zehra2604 sule-0606 doktorum şekerini ölçtür gerekirse yaptır demişti, şekerim düşük çıktı öyle olunca gerek yok dedi bana, yaptırmadım. şekerin olmadığı için kilosu hafta olarak önde ama sıkıntı değil iri bi bebek olacak dedi
sule-0606 Zehra2604 ınsallah bnmde cıkmaz bısey ıkıncı hamılelıkler daha zormus kızımda kanamam oldu ama bı hafta surdu camur seklndeydı daha cok gectı oglumda 2 ay kanamam vardı yattım troıtım var duzenlı onun kontrlundeyım smdı bıde seker cıkarsa dusunemıyorm🤷🏻♀️🤦🏻♀️
sule-0606 Esmacil yapılır gel dedı doktr bende anlamadım bende oyle bılıyorm 28. Hafta son dıye ama anlamadm sabah yıne yaptrmadan gorusucem bı