EsraAkdemirKarakaya Merhaba dün ben doktora gittim 10 haftalık hamileyim doktor bana bebeğin ense kalınğı olduğunu söyledi sonra emin değilim felan dedi sizce 10 haftalıken anlaşılırmı kafam çok karişik cuma günü başka doktora gidicem dua edin lütfen sağlıklı olsun