Hatemyavuz Meraba hanımlar 34+2 günlük hamileyim doktorum kontrole bı ay sonra gel dedi son haftalar daha sık kontrol olması gerekmiyomu sizde durumlar nasıl?
Eliftmzkrkmz Hatemyavuz ben 32de gttim 35te çağırdı 35ten sonradq her hafta çağırıyo. 1 ay sonra doğuma gidersin ztn ne saçma iş o
Kubrabalik Çok ara vermiş ben 30 haftaligim başından beri 15 günde bir çağırıyor doktorum üstelik siz doğum için riskli haftalardasınız
Hatemyavuz En son gecen hafta gittim işte ama bı ay sonra gel dedi çevremdekilerde suyunu acilmani takip etmesi gerekiyo dedi