Tugce28 halime21 benimkidr ulaşmıyor sanırım klomen vermedi hiç sadece çatlatma iğnesi vermişti ama işe yaramadı
Suleyigit Tugce28 27 yasindayim ama dedigim gibi daha onceden yoktu öyle bişeyim hamilekikte çıkmış dedi doktor
Elizzz Tugce28 canim troit hamilleige engel degil ama hastasi olanlarin gebelik boyunca takip altinda olmasi ve ilaclarini duzenli kullnamsi gerekiyor sebebide bebegin gelisimi ve zeka geriligi olmamasi için. Korkma insallah en kisa zamanda guzel haberlerini yazarsin❤🤲🤲
Elifdoan Tugce28 benimki yüksekti canım, hatta 4 haftalık hamile olduğumu ogrendigimde 8,75di ilk 3 ay düşük tehlikesi yaşadım ama şükür geçti. Bende 11 ay denedim. Bende ayrıca çikolata kisti vardı. Soğan suyuyla hamile kaldım.
Nezosikra Elifdoan bebeginize biseu olmadı mi bu yüksek guatrla suan benimkide 5 mis biraz tedirginim de
Nezosikra Tugce28 dahiliye doktoru canım benimkini hiç ayarlayamadilar zehirli guatr bile dediler ama cok şükür bi sorun olmadı suan 15 haftalık hamileyim biseye dikkat etmene gerek yok hapini aksatma en önemli sey o kahvaltıdan 1 saat önce iç korkma biseu olmaz inslalah 🤗
Bktbll Tugce28 canım benim tiroit bezlerim çalışmıyordu ilaç kullanmaya başladım biraz düşün hamileliği öyle düşün dedi doktor sonra bir türlü hamile kalamıyordum en sonunda kadın doğum doktoruna gittim hamile kalmak için onlarda biraz tiroitin yüksek 2nin altına düşsün dedi bide adetinin 3 .günü gel yumurtalarına bakalım dediler tamam dedim adetimi bekliyordumki hamile kalmışım lafı fazla uzattım kusura bakma suan hamileyim ve gene ilacımı kullanıp her ay kan veriyorum
Tugce28 Bktbll ayyy keşke bende bu ay o durumdayım inşallah bende hamile kalırım bu ay çok istiyorum gerçekten
Elifdoan Tugce28 ilk ay hamile olmadığımdan emin olup 15 gün içtim adet bitti sonraki gün başladım. 2.ay 10 gün içtim sonra 3.ay içmedim ve hamileydim canım. Ama 2 ay üst üste simsiyah regl oldum. Kan gibi de değildi iltihap söktü resmen
Bktbll Tugce28 inşallah canım inan banada süpriz oldu ve olsun diye doktora gidip artık tedaviye başlıcam tiroit yüzünden kalamıyordum hamile ve adetim 10 gün gecikti dedim bu tiroitre adet günümü bozuyor nasılsa ondan olmuyorumdur sonra 13 gün gittim test aldım şok olmuştum inşallah sende hamiş olursun 💕💕
Minnak16 Tugce28 canım korkma benim zehirli guatr vardı günde 5-6 hap içiyordum ve gebe kaldım. Ve oğlum gayet zeki akıllı bir çocuk şuan 12 yaşında ve 2. Bebek yolda. Rahat ol takılma
Tugce28 1104 düzenli kullanıyorum gerçekten benimle aynı şeyleri yaşayıp hamilr kalan insanları bilmek çok iyi geldi bana artık daha da umutluyum 🙏🏻
Akova89 Tugce28 Ben hamile kaldım.Subakut triod vardı Hipertriodit e çevirdi.Doktorumla konuştum.Her ay takip ve hormon hapıyla bir sıkıntı olmayacak inş. 5.aya geldik
1104 Tugce28 tatbiki de canım düşün ben de hamile kalmadan vardı bu sorun ben ilaç bile kullanmadım hamile kaldıktan sonra kullanmaya başladım o yüzden umutsuz olma sen hamile kalmadan kullanmaya baslamıssın kesin olur ins sıkma canını ❤️
As-li-93 Tugce28 ilacını düzenli kullandıktan sonra tiroid hiç birşeye engel değil bende senelerdir tiroid ilacı kullanıyorum hemde yüksek doz 150ml çok şükür ki bebeğime zararı yok yada hamile kalmama engel olmadı
Tugce28 As-li-93 çok sevindim gerçekten sizin adınıza ben daha yeni olduğum için hastalıkta baya takıyordum kafama ondandr diye içim rahatladı cidden