Hatice97 Evet yani her gün mutlaka yerim isim vermek istemiyorum ama yaz meyvelerini çok tüketiyorum bebeğime extra bi yararı var mı yani kilo alır mı bebeğim 😊
Cigdemanne_01 Hatice97 sanmıyorum kilosuna bir etki ediceğini bende çok meyve yedim hamileliğim boyunca ama bünyene bağlı bebeğin kilo alımı. Sadece etki ediceği şey vitamin
Esma98 Hatice97 yediğiniz meyveler doğrudan bebeğinize yarıyor. Evet kilo aldırır. 🥰 yalnızca gebelik şekeri açısından biraz dikkat ederseniz çok çok fazla yemeyerek,gayet sağlıklı 😊
Sedoss2361 Hatice97 Aynen bende aşırı meyve tüketiyorum yemek olmasın meyve olsun yeter derim yani o derece etrafımdakiler de dikkat et ödem oluşturur sende diyor ama kesemiyorum ki 🤦🏻♀️
Imfromlastnight Hep severdim hamilelikte de devam:) eşim ne alayım gelirken diyor. Ben direk meyve diyorum:) hele şimdi yaz dediğiniz gibi hepsi çok güzel😍 kilo fazla aldım belki de meyvelerden :)
Hatice97 Zeynepbzp bakalım sonunda tartıya çıkamaya cesaret edemeyeceğim gibi görünüyor şuan 26+0 haftalığım ve henüz 3 kilo aldım
CgdmZtrk Hatice97 kiraz çok güzel ağrı kesiyor. Eklem kas ağrılarını gideriyor. Yeşil erik ise kan yapıyor. Karpuz ödem azaltıyor el ayak şişlerine iyi geliyor.kayısı kabızlığı önlüyor.hepsinin ayrı ayrı faydası var
Hatice97 CgdmZtrk bu yazdıklarının hepsini yiyorum hem bebeğim için hemde canım istiyor yanı yemek aramıyorum çok ama her dolabı açtığımda muhakkak meyve yerim🤣🤣
Twinksmom Hatice97 Şeker acısından çok iyi değil canım az ve yeterli ye mümkünse yoğurtla ye ki dengelesin 😊
Zlhb Hatice97 eğer o tahmin ettiğim sulu şekerli meyvelerse dikkat edin bence biraz bu ara fazla yedim hemen bebeğin suyu arttı doktor yeme dedi
Wonderanne Hatice97 çok meyve yemek anneye de kilo aldırıyor demişlerdi daha önceki bir postta dikkatli tüketmekte fayda var 🤗🌸
Wonderanne Hatice97 ya orası öyle de çok kilo da çok ağrı demek kilolu hamile kaldım kilo aldım vücudum erken ağırlaştı ve çok ağrım oluyor ikinciyi yaparsam zayıflamadan yapmak diyorum yani 🤗🌸
Zlhb Hatice97 yani benim haftam 36 suyun fazlalığını çok dert etmedim o yüzden ama kontrollü yemekte fayda var direkt şeker olduğu için☺️
Hatice97 Wonderanne evet canım şimdi çok zor olmasa da son aylarda çok zorlanıyor insan benim bu 2. Gebeliğim tecrübeliyim yani😂😂