Aylin90 Sedakra ben bugün girdim gayet güzel baktılar ama kadın doğum gerek görürse giriyorsunuz yoksa bakmıyorlar
deryaayucee Perinatoloji dahaca dışarıdan randevu alınmaya açılmamış diye duydum. Ama normal muayenede doktor gerekli görürse yönlendiriyormuş. Burada forumda okumuştum biri yazmıştı.