Nurhanipek Arkadaşlar 14 haftalık gebeyim . Rahmimde sanki cocuk sol tarafımda gibi sertlik Var . Normal mi bi tarafta olması . Ama herhangi bi kıpırdanma fln hisstmiyorum . Ağrı fln hiç bişi yok .
Meryemcez Nurhanipek bizde 14+4 olduk iki gündür sağ kasık bölgemden hafif yukarı doğru sertlik var ve o bölge diğerine göre daha şiş gibi duruyor bebek mi hiç bir bilgim yok arada küçük bir kaç saniyelik sancı oluyor biraz önce eşime söyledim yarın doktora gitmeye karar verirdik
Nurhanipek Meryemcez aynen benm de öyle doktor kontrolüne 2 hafta var benmde ama ağrı sızı akıntı fln hiç şikayetim yok bende bugün yatınca daha çok farketttim bi taraf şişik resmn sert yani 🤷🏻♀️
Ruveydaasker Meryemcez bende sızınle aynıyım bazen bendede olyo ama gazdan galiba anlmyrm banzde bole hssdyo gibi olyrm
Nurhanipek Esma98 inş öyledir hissetmeye başladınızmı siz 🙈 . Biz 14+3 günlüğüz nerdeyse arda bişiler oluyo ama gaz sancısıyla karıştırıyorum sanki 😄 elimi şişliğe koyduğumda hiç bişi hisstmiyorum ne hareket ne bişi
Meryemcez Nurhanipek sırf bu yüzden doktora gitmeyi düşünüyorduk aceba gitmesek mi 🤗inşallah o hissettiğimiz bebeğimizdir🤗🤲
Nurhanipek Meryemcez inş bende de oluyo bişiler ama normal herhalde beklicem 2 hafta sonraya kadar 🥰 arkadaşlarda sağolsun cevap verdiker herkes de oluyomhş . Normal ozman demekki . İçim rahatladı biraz çok sağolun ❤️
Meryemcez Ruveydaasker ya bebek hareketi hissetmiyorum sadece o bölgeme sanki bi elma gibi sert bir şey yerleştirmiş gibiydi arada sancı oluyordu bi kaç saniyelik
Meryemcez Ruveydaasker ikili tarama testi için gittiğimizde sorduk daha çok erken ama büyük ihtimal erkek dedi ama tabi kesin bir şey söylemedi sağlıklı olsun hepimizinki sağlıkla kucağımıza almak nasip olsun inşallah canım 🤲sizin belli mi cinsiyeti
Ruveydaasker Meryemcez hım bilmiyorum kı valla arada benm rahmımıme fln olyo bel agrısı baş donmesı fılan
Ruveydaasker Meryemcez yok canım daha gıtmedm bende gecen ay sordm erken dedı bı kızım var Saglıklı olsnda insallh bende erkek kız arasında gdyo gelyo baklm