Happybsrn yani başta belirtebilirdi . Siz insanlık ediyorsunuz sokaktaki canlara bakarak . Yapmış olduğunuz davranış sizin için bir sorun teşkil etmiyor ve doğru olduğunun bilincindeyseniz lütfen etrafınızdaki düşüncesiz, vicdansız mahlukların sözüyle o canları elinizin tersiyle itmeyin . Onlar biz insanlar için sınav. Biz çalışıp kazanırız, kendimizi İfade eder karnımızı bi şekilde doyururuz ama sokaktaki evlatların parası yok. Ağzı var dilleri yok yazık günah . Benim eşin kedilerden korktuğu için maalesef ki evimde besleyemiyorum ama çantamda mama ile geziyorum sokaktaki canlara Mama bırakıyorum en azından evimde besleyemesemde elimden geldiğinde yardımcı olmaya çalışıyorum.