Aslihansan Duygu76 benim oğlumun adı emirhan ve ikinci erkek olsaydı oğuzhan yada alihan olacaktı 😂 kız olunca tabi bulamadık 😂😂
Esma-4242 Duygu76 ben ilk Ali tuna koyacaktim tuna çok istediğim bı isimdi kayinbabamin adı da eklenince Ali tuna oldu hoşuma gitmedi bende yiğit Ali koycam nasipse😅