Kızlar merhaba. Ilk gebeligim 1 senelik evliyim. Cok isteyerek kavustuk bebegimize. Cok buyuk dusunceler ugraslar sonucu hamile kaldim. Istiyorduk zaten. Cok sevincliyiz. Ama cok korkuyorum. Tam bir bosluktayim. Hicbir sey bilmiyorum. Dogumdan cok korkuyorum. Normal dogum yapmak istiyorum. Normal olursa epidural bile dusunuyorum. Cunku cevrem hep kotu hikayeler anlatiyor. Cok etkileniyorum. Lutfen bana destek olun 🙏