Kubra99 ben gidiyordum ilgili gibi gözüksede hiç ilgili bi doktor değil ben 14. Haftama kadar gitmiştim 17. Haftamda başka doktora geçtim doktorumu görünce Özgür hanımın ilgisiz bi doktor olduğunu gördüm çünkü gittiğim doktor herşeyiyle tek tek ilgileniyor kişiye özel notlar alıyor liste yapıyor şuanda doğum yaptım aşırı memnunum doktorumdan ☺️