Gulsen55 Kızlar 31 haftalık hamileyim ve hala gönlüme göre bir doktor bulamadım. Normal doğum istiyorum. Önerebileceğiniz bir doktor var mı??
Zehra1905 Gulsen55 kadın doğum hastanesinde Erol Yazar a gidiyorum çok memnunum 28+2 yim başından beri hiç doktor degistirmedim
Gulsen55 Damlaustglu o 2 yil once anadoludaydi ilk oglumda bi kac kez gitmistim ama cok sinmedi icime
Damlaustglu Gulsen55 Anladım. Bende konuşmaları çok rahatlattı çünkü başından beri riskli hamilelik yaşadım.
Gulsen55 Damlaustglu o cok onemli hamilelik sureci kolay degil. Sana en uygun doktoru bulmana sevndim
beatrice00 Gulsen55 ben amasyadan geliyorum burdan bi cok arkadasim onda dogum yapti cok iyi doktorlugu vs ben de muayenelere gidiyorum 26+3 haftadayim suana kadar memnun kaldim
Gulsen55 beatrice00 normal dogum yapiyormu? Cogu sezeryanci ya korkuyorm yani normal istiyorum. Benim ilk dogumda normaldi
beatrice00 Gulsen55 gidenler hep normal yapti canim arkadaslarim ben de normal dusunuyorum tabi belli olmaz durumumuz ne olur da
deryakuralerturk Bende buyuk anadoluda gokhan ocala gidiyorum 19 haftaligim bende bi cok doktor degistirdim ama sonunda icime sinen bi doktor buldum sezaryenci normalci bilmiyrm ama konusmalari ilgisi herseyiyle harika
Snmabd-55-09 deryakuralerturk Gökhan hocaya sezeryancı diyorlar ya blmyrm…. Bende 24haftaya kadar ona gittim simdi doktor değiştridm