Benim çatı kontrolünde kemikte kıvrıklık çıktı.normalde yaparsın ama,çok zorlar seni,rahiminin haşatı çıkar.karar senin dedi.bende sezeryan yapalım o zaman napalım dedim.perşembe sezeryan yapılacak.kaç kat kesilmek korkutuyor.Allah yardımcımız olsun.çatım uygun olsaydı,epidural normal yapardım.kısmet buymuş.biraz agrıya katlanıcaz artık