Ecenklv Canim akrabamiz vardi doktor netlesmesi icin garantiye almak adina 8 den once gitme demisti bana, oyle de yaptik dinledik😍
SlvGkkyAvci Ecenklv Ben 6 hafta 4 günlük oldum. Doktor dinleyemedi haftaya duyamazsak sıkıntı dedi o yüzden endişe ettim 😞
Mrvaklynr SlvGkkyAvci valla canım aynı şekilde ben de gittim doktora 6+3 te kese büyük bebek yok haftaya alınabilir dedi bir haftayı böyle kaygıyla geçirdim bir hafta sonra gittim oluşmuş bebiş kalp atışları bile görüldü herkese aynı şeyi söylüyorlar kesenin mm falan söylediler mi
babymomyy 5+3 te keseyi gördüm 6+4 te kalp atışı duydum ama şöyle bişey var geç döllenme olabiliyor hiç üzmeyin kendinizi 8. Haftada duyan çok var bu döllenmeyle alakalı doktorun sizi hemen böyle endişelendirmesene anlam veremedim stres yapmayın lütfen 🙏🏻