melek_hasan_33 anneler biraz saçma olcak ama şimdi biz yemekleri yiyoruz tat alıyoruz bebislerimiz de o yemeyim tadını aliyo müdür mesela biz karpuzu şekerli böyle ferah alıyoruz tadını o da öyle aliyo müdür 😊
AtaMommy melek_hasan_33 ne yiyosak amniyom sıvısının tadı da öyle oluyormuş damak tadı anne karnında oluşuyor yani öyle bizim yediğimiz gibi ferah ferah hissetmez ama karpuz tadı alır :)