Ponciginannesi_ benim de son 16 . ben kendimi hamileliğin başından beri doğum sonunda alacağım ödüle odakladım . yani bebeğimi ilk kucağıma alışım, onu ilk kez görüşüm .. o büyülü ana odakladım . bu nedenle normal doğumu bekliyorum ve kendi gereksiz yere korkutmuyorum . bence siz de bebeğinizi ve onu göreceğiniz , koklayacağınız anı düşünün . daha kolay olacaktır