Meneksee Merhaba kızlar 10 haftakik hamileyim bulantim hiçbişey yok sadece ağzımın tadi yok ve yemek yedikten sonra mide rahatsızlığim pluyo bide kasik ağrım var bunlar normal mi
egeanul Meneksee hamilelikte bunlar olası durumlar. Bazı hamileler en başından sonuna kadar bulantı ve sıkıntı yaşarken bazıları da hiç yaşamıyor ufak tefek sıkıntıları oluyor:) sonuçta hamilesiniz içinizde büyüyen bir can var keyfini çıkarmaya çalışın :) bende 10+1 günlük hamileyim bu arada
Bgmky Meneksee bende 10+0 dayım. Kasık ağrım arada olan mide bulantım ve hiç geçmeyen halsizliğim var. Bunlar çok normal şeyler dedi doktorum.
Milena20 Meneksee benimde 10+6 hiç belirtm yok nerdeyse halsiz oluyorum sık acıkıyorum bide sabahları öğürtü oluyo bişeyler yiyince geçiyo kasık ağrılarım arada olurdu o bile gitti tedirgin olmuyo değilim
ElizKuzey Meneksee 10+3le bizde buradayız kuzu 🐣 en son 8+4te gördük miniği,meraktayım iyi mi diye,her haftanın belirtileri farklı arada bel ağrım var ve son 2haftadır yedikten 1-2saat sonra kusuyorum 🤦🏼♀️Kontrol 17Haziran herşey yolundadır inş hepimiz için 🤲🏻🌸😇
Meneksee egeanul benim hiç ağır belirtim yok sadece kasik ağrım pluyo sende de varmi cnm kasik ağrısı
Meneksee Bgmky bende bulantı ve halsizlik vardı geçti onlar sadece midem biraz ağrıyor bide kasik ağrım pluyo sende de var mı kasik agrisi
prensmusta Bende 10+4 deyim,ama nedense bu 10.hafta çok zor geçiyor ya,iştahım gitti,tansiyon düşüklüğü,halsizlik ve baş ağrısı çok fena,mide şikayetleri azaldı bitek😊 her hafta değişik geçiyo😬
Meneksee prensmusta benimde değişik geçiyo bi hafta bi haftaya uymuyo bulantim halsiizligim 2 hafta önce bitti simdi yemeklerden sonra mide ağrım pluyo bide kasik ağrım bende kasik agrsina taktım
egeanul Meneksee kasık ağrım arada oluyor batma oluyo bazende ama geçiyo tabii uzanınca falan dinlenmemiz gerekiyor bu dönemde:) genelde bulantı ve halsizlik kusma yok bende ama bu hafta sabahları hafif bulantıyla uyanıyorum yemeğimi yesemde yarım saate çok çabuk acıkmış oluyorum:)
Meneksee Milena20 bende öyleyim herseye tedirgin oluyorum hep psikolojik galiba insanın elinde olmuyo
Meneksee prensmusta belki böylesi normaldir ama ben kendi adıma söyleyeyim sürekli diken üzerindeyım başkasında olan belirtiler niye bende yok diye huzursuz oluyorum yada başkasında olmayan bende olunca yine tedirgin oluyorum çok farkli yani
Meneksee ElizKuzey ben geçen hafta gittim kontrole diğer kontrolde 23 de dediğin gibi hep değişik Seyler oluyo kasik ağrım da yeni başladi inşallah kazasız belasız kucağımiza alırız
Meneksee egeanul bende de acikma oluyo yemek yiyincede dokunuyor inşallah hepimz sağlıkla kucağımiza alırız