Selammm kızlar 40+0 da gelen oğluşumun hikayesi 💙
En son cuma günü doktora gitmiştik doktor 5ine kadar beklememde sakınca olmadığını eğer gelmezse çnce suni sancıyla deniyeceğini eğer gelmezse sezaryana alcağını söyledi açıkcası 9 ay boyunca sadece yattım çok fazla hareket falan etmedim ilk bebeğimi düşük yaptığım için hiç bişi yaptırmıyodu eşimde neyse cumartesi günü akşam bol bol ılık suyla duş aldım ve çömeşip kalktım sürekli gece ben koltukta uyuya kalmışım eşimde gece 4.30 gibi kaldırdı beni daha sonra yatak odasına gittiğimde kasıklarımda bi ağrı hissettim ve yatamadım eşimede sancım olduğunu söyledim oda hemen hastahaneye gidelim dedi bende biraz daha bekleyelim sen uyu dedim neyse saat 5.30 oldu ben annemi aradım ve böle böle dedim oda biraz bekle bakalım dedim 5.40 gibi annem tekrar aradı ne oldu dedi bende daha devam ediyo dedim oda hemen kayınvalideni ara hastaneye gidin dedi eşimi kaldırdım kaynanamı alıp hastahaneye gittik hastanede sancıma ve açılmama baktılar 2cmlik açılmamım olduğunu sancılarımın olduğunu söyledi daha sonra ebeler istersen yatışını yapalım ama burda stres olursun yapamazsın daha suyun ve nişanın gelmemiş onlar gelince gel dediler bende bebeğe zararı olurmu bişi olur mu dedim onlar olmicağını ve benim için daha iyi olcağını söylediler neyse biz çıktık eve geldik saat 7 gibi ben evde çektim sancımı falan annemde köyden geldin saat 12 gibi nişanım geldi sancılarım dayanılmicak bi hal aldı tekrar hastaneye gittik ebeler sancıma baktı tekrar açılmama baktılar ve 8cm açılmam olduğu hemen doğuma alcaklarını söylediler serumlar falan bağlandı seruma iğne yapacağıjı söyledin bende suni sancı mı dedim (suni sancıdan aşırı aşırı korkuyodum) oda senin suniye ihtiyacın yok senin kendi sancın çok dediler neyse öle böle derken doğumum başladı bebeğim tam makata geldi ve benim sancım gitti 😦😦 çıkaramadım bebeğimi daha sonra bitane daha ebe geldi doktorla birlikte ve bu sefer üstümde tepinmeye başladılar sonra 10 15 dk sonra saat 13.20de oğlum doğdu ama ağlamadı doktora neden ağlamadığını sorduğumda ise bana sus bi yatarak doğum yaptım zaten gibi azarladı beni 5 dk sonra oğlumu getirip yanıma yatağa yatırdılar ve sesini duydum dünyanın en güzel sesini o an duydum Rabbim inşallah isteyen herkese nasip eder 💙😍😍🥰🥰👼👼