Esasen tek bir doğum yöntemi vardır o da normal doğumdur arkadaşlar, sezaryen anneyi veya bebeği kurtarmak için gerekirse başvurulabilecek son çaredir. Ancak maalesef bugün her zaman başvurulacak bir alternatif gibi, normal Doğumdan korkan cesaret edemeyen herkes başvuruyor..