KbraHumalAlp Merhaba arkadaşlar 18 haftalık hamileyim öksürüğüm var en çokta gece yattığımda sabaha kadar uyuyamıyorum o yüzden doktoruma sordum asist kullanabilirsin dedi biraz önce içtim kullanan oldumu ?