Meryyx Mrb kızlar 40.haftama giricem ve karnım kabiz ağrısı gıbı agriyo bazen de ishal ağrısı gibi vuruyo geciyo bende kendimi zorluyorum bu kez doğum belirtisi olabilir mı yaşayan var mi?Kendimi zorlamamalimiyim 😑
1PrensAnnesi Meryyx cnm çok geçmiş olsun.. sen baya ileri haftadasın ne dense yalan olur bence doktoruna danış nasıl ki herkesin hamileliği farklı doğum belirtiside farklıdır belki bi baksın net cvp verir için rahatlar hem
Meryyx 1PrensAnnesi pazartesi gidicem kontrole son gün pazrtsi belki basit bsydr dyede aramak istemedim doktoru âmâ doğum belrtsi olblr kndni zorlama diyeni çok duydum takıldım bu yuzdn baya 😑
1PrensAnnesi Meryyx varsa numarası bi arayın? Veya hastanenizin aciline gidin onlar doktoru arıyorlar