baby3_ valla menegon vs kullanmıştım canım Bi tane yeni çıkan c ile başlayan galiba bir ilaç vardı tek çekimlik adını unuttum baya bir pahalıydı normal ilaçlara göre onu kullandım zaten hemşireler sana anlatıp yazacak nasıl kullanman gerektiğini ilk kafan karışıyormuş gibi Olcak ama sen yinede sor sakın bırakma Allah yardımcın olsun zor bir süreç inşallah Rabbim gönlüne göre verir amin