Minetokdil Merhabalar yarın 40 haftalık olacağım gelmiyor benim kızım arada sancım oluyor ama geçiyor alt tarafımda felaket bir ağrı oluyor sizlerde durum ne😊
12prensannesi Minetokdil 41+2 yim bizde bekliyoruz doktor suni vermek istemiyorum sancını bekkeyelim dedi be hergün nişanım geliyo doktora dedim normal dedi 😅2 haftadır kahverengi akıntım var bende bi anlam veremedim
yakup_kubra Minetokdil canim hic alttan bakilmadinmi rahim yumusamasi veya açıklığı var falan dedimi doktor
Ness61 Minetokdil yarın bende 40 oluyorum suni sancı ile başlatacak doktorum doğumu kızımın gelmeye niyeti yok 🤷🏻♀️
Deriyy54 12prensannesi oy maşallah 41 den sonra bekletmiyorlar ya suni sancıyla ya sezeryanla alıyorlar diye biliyorum ama 🤔
Irazca35 12prensannesi evet ya artık bekletmesinler 41 hafta suni sancıyla başlatabilir artık doğumunu
12prensannesi Deriyy54 valla dün gittim herşey gayet iyi biraz daha bekle dedi yarın tekrar kontrolüm var bakalım nolcak
Fgn44 Bende 40 haftaya girmek uzereyim kizim gelmek istemiyor galiba 😊 Karnim cok kasiliyor sanci yapiyor arada kasik agrilarimds oluyor bebisin kafasi kanalda dedi doktor ama bu kiz gelmiyor 😂😂
Irazca35 12prensannesi haftası dolmuş artık benimde son 20 haziran 40 hafta oluyorum ama doktor bekletmem kakasını yapabiliyor çünkü dedi bence kendin konuş başlatsınlar canım ya
Irazca35 Minetokdil konuş bakalım canım sende çoğu insan suni sancı alıyor zaten açılması olması için
Irazca35 12prensannesi konuş bencede bende beklemek istemem zaten ağırlaşıyoruz yani son haftalar gerçekten zorlayıcı oluyor