Merhaba, benim de günlerim mide bulantısıyla geçiyor maalesef. Hep tuzlu yiyorum canım tatlı istemiyor. Bu akşam midem bulandığı halde dondurma yedim. Nasılsa bulanıyor daha kötü olmaz dedim. Yerken mide bulantım geçti, bu yüzden biraz fazla yedim, hatta şimdi tekrar mı yesem diyorum çünkü yine bulanıyor 😊 bir keresinde 'buz ye geçer' demişti biri bana. Dalga geçtiğini sanmıştım ama dondurma beni biraz olsun rahatlattı. İsterseniz siz de deneyin bi ara😊
Bir de naneli şeker ya da sakız bulundurursanız yanınızda, onlar da geçici rahatlama sağlıyor.