Şuan 27 hattatlık hamileyım bir buçuk aydır üç defa kontrole gttm ilkinde ayrıntılı ultrasyonda bebegın idrar toplayan kanallarda genişleme olduğu söylendi zamanla kapanabilir dediler ikincisinde bebeğimin iki böbreğininde büyük olduğu söylediler son gidişimde büyümenin devam etııgını söylediler küçük bi şehirde yaşadığım için acil sevk ettiler we ilk hamileligim kaç gündür ne gece ne gündüz uyumuyorum üzülmekten aklımdan çıkmıyor yaşayan warmı weya bilgisi olan lütfen yazabilirmi çok korkuyorum acil beklıuorım 🤲