Pinkdreamss anlatıym sana serüvenimi. Bizim 3 4 deneme olmayınca adetliyken doktora gittim hormonlara baksın diye. Hormonların çok dengesiz dedi bissürü ilaç verdi kullan diğer ay hamile kalmazsan gel dedi. Kalmadım gittim tekrar ilaç verdi tekrar hamile kalmadım. Yumurta takibi yapalım dedi. Baktı yumurta var belki çatlamıyodur dedi iğne verdi. Denedik yine hamile kalmadım. Eşimde sperm testi yaptırdı temiz çıktı. Fındık fıstık keçiboynuzu ne varsa yedi eşim. Sonra Başka bi doktora gittik herşey yapılmış rahim filmi gerek dedi. Ama acele etmeyin derim bir sene dolsun bi dedi. Bizde tamam dedik. Bu süreçte stresliydik tabi artık cinsellik bile bi görev olmuştu bizim için. etrafımda hep bebek haberleri geliyo ağlıyorum hep. Yaz geldi tatile falan gittik. Biraz rahatladık tatilden döndüğümüz ay hiç beklemediğim anda hamileliğimi öğrendik. 10.ayın sonunda