Herkse merhaba güzel anne adayları🌼 lütfen kan sulandırıcı iğne kullann Gebeler sonuna kadr okuyn çok önemli❤bnde birçok gebe gibi hergün Oksapar iğne yapiyorum ve bugün yaşadığım stresi anlatamam😔 resmen iğne tükenmiş hicbiryerde yok. Hangi eczaneye gitsek tel.le arasak yok diyolar.son çare SAĞLIK BAKANLIĞINI aradım ve durumu anlattım. Üstelik “ilaç takip sistemi” ile ilacımı arattığımda istanbulda birçok eczanede var görünüyor ve arayinca yok diyorlar ve yok diyen bütün eczaneleri şikayet ettim cok guzel ilgilediler. Igneyi bulamama gibi bir durum olamaz piyasada var sorun yaşarsanız bize bildirin ilgileniriz dediler ve şikayet kaydını aldilar. Demem o ki yok diyen eczaneleri ilac takip sisteminden bakıp şikayet edin hepimiz şikayet edersek bu sorun çözülür diye düşünüyorum. suan birçok eczanede var görünüyor çünkü ve cok şükür ben iğnemi alabildim. Ve eczaneye neden yok diye sebebini sorduğumda utanmadan suçu devlete atip koranavirus tedavisinde kullanmak icin devletin toplattigini söylüyorlar. Halbuki asil mesele neymiş onuda tanıdık bir eczacidan öğrendik bu iğneleri üreten firmalar devletten zam istemiş devlette zam yapmayınca o zaman bizde üretmeyeceğiz diye tehtit ediyorlarmış ve sorun bundan doğmuş bilginiz olsun acik gözlü olun ve hakkınızı arayin. Sonuçta biz bu iğneyi olmazsak hayati tehlike içindeyiz. Hepinize sağlıklı doğumlar diliyorum.. Allah yardımcımız olsun…❤❤❤