Kızlar dün akşam saatlerinden beri bu aralıklarla karnım taş gibi oluyor ve o esnada da adet ağrısı gibi ağrı çekiyorum. Sırtım, kasıklarım ağrıyor. Sızı şeklinde adet sancısı beni acıtıyor ancak dayanılmayacak bişey değil. Doğum sancısında dayanamam diyip bu normaldir diye düşünüyorum. Ne yapmalıyım? Hastaneye gitmek için ağrıların şiddetlenmesini, suyun gelmesini mi bekleyeceğim..