Kubranur 39+1deyim çatı muayenesi yapmadı hala doktorum yarın randevum var yarın bakar mı ne zaman yapıyolar genelde çatı muayenesini acaba ?😥
Mayisannesi Kubranur ben bugün 37+0 oldim bugün çatı muanesi yaptı, ama sizin doktorun yapması lazimdi 39 a gelmişsiniz, büyük ihtimal yarın muane olursunuz, insallah iyi gecer kasmayın kendinizi hayırlı doğumlar olsun inşallah 🙏😊😊
Gunesimveben Bnde suan 38+1 oldum cati muayenesi olmadım. Dun kontrolum vardi doktorum eger pzt ye kadar dogurmazsan pzt kontrole geldiginde cati muayenesi yapariz dedi bna da.pzt 39 olcam
Sedefcan O yuzdn oldugunu zannetmiyorum ya eninde sonunda bakicak ya acele etmiyodur .d gittiginizde sorun eger kafaniza takiliyosa ben hicbisey demedm cunku cok geriyo beni o olay .s
Gunesimveben Kubranur aslinda bna doktorum 35.haftada dogum sekline karar verdigimizde dogum icin hastaneyr geldiginde yapilacak demisti eger aksi bi durum olursa sezeryana doneriz seni yada bebegini riske atmamak icin dogum aninda demisti.bnde de ufak tefek yalanci sancilar haricinde hic bir dogurma belirtisi yok o yuzden yapmaya karar verdi doktorum sanırım.eger normal yollardan dogmaya niyeti yoksa sezeryanla alalim die cunku bn artik dogsun istiyorum😊
Nilayyy Ben 37.haftada muayene oldum evet açıkcası çok kolay değil kendinizi kasmayın korkmayın ama kolay olmadığını da bilin bence 🤗🤗
Kimyagercik Kubranur bana soyle geliyo dr normal dogumu destekliyo ise cati muanrsini onemsemiyo sezeryana kacmak isteyen dr biraz daha erken yapiyo bence ki bem cati muanesinden korkuyodum aslinda daha yapmadigina mutluyum.. bide eskiler derki annesi mormal dogurabilin ke didr dogururmus 😉