[silindi] Msltms doktorum bu ay hsg ıstiyo ama macunda elimde var hsg çekilen ay önermiyolar macunu acaba kullanan varmı
insan_insan Hsg çekildiğim ay doktor hamilelik olmaz vücuduna ilaç girdi antibiyotik kullandın ama arkasından 3-4 ay içinde hamile kalırsın demişti gerçektende öyle oldu
yagizsmom insan_insan bende mart 28 de çekinmiştim mayıs 16 da hamile olduğumu öğrendim banada 3 veya 4 ay sonra kalırsın demişlerdi öğrenince şok olmuştum 🥰
[silindi] yagizsmom bende 2 yıldır bebek bekliyorum kullanmadığım ilaç kalmadı rahim filmi çektik tüpler kapalı dendi açıldı ondan sonra 1 yıl oldu yine olmadi bende hsg (histerosalpingografi) çekinmek istiorum bakalım hayırlısı artk
yagizsmom [silindi] benim eşim yönündende sıkıntım vardı oda tedavi görüyordu o sırada hsg çekindim antibiyotik kullandım enfeksiyon varmış allahım inşallah en kısa zaman da sana da nasip eder bir bebiş 🙏