YesimB Benim 36 haftalık doğdu 3.860 kilo olarak . Gelişim öndeydi sezaryen oldum hatta hiç bi. Sıkıntı yaşanmadı
YesimB Sinemisdemirag yok bişi yapmadım valla benimki erken doğumda değildi, iri bebek dediler 1 ay erkenden alalım dedilir aldılar yani, bekleseydim daha fazla olurdu sanırım 😅