8+6 günlük hamileyim ve aşırı derece bulantı ve kusma var prilam içtim metpamit içtim bana mısın demiyor hiç birşey yiyemiyorum kusarken kasılmaktan artık kasıklarım agrıyor yokmu bi çözüm açlıktan midem büzüştü artık 😞 haftaya da memlekete gitmemiz lazım burada hastahane ve doktor sıkıntı diye detaylı muayene ve kan tahlilleri için uçak ile gideceğiz ama bu bulantılar yüzünden yol gözümde büyüyor ben mi abartıyorum bilmiyorum ama lütfen bi çözüm önerin bana ne yapacağımı şaşırdım artık