Kızlar ayın 7 sinde adet olmam gerekiyordu olmadım test yapmıştım negatifti. Dün de yaptım o da negatifti bugün bunu sabah ilk idrarlar yaptım çizgiyi gördüm ama kendim kendime görmek istiyorum diyip söylendim yattım. Şimdi çöpe artarken baktım çizgi var mı ben mi yanlış görüyorum? Hemen kan vermek istemiyorum yarın yine test yapsam varsa koyulaşır Mı ? Çizgiyi görebildiniz mi yoksa ben mi görmek istediğim için görüyorum ?
