Benangky65 Merhaba anneler 24+2 günlük hamileyim son iki gündür bebegimin hareketlerini neredeyse hiç hissetmiyorum. Normalde çok hareketlidir.. acaba bisey mi var ?
Aydeniz09 Benangky65 normal korkmayın o haftalar çok düzeniz hatta 30 a kadar çok düzensiz. 1 hafta neredeyse çok az hareket etti hiç denilecek kadar. Sonra hareketlendi sonra yine yavaşladı düzensiz yani keyfi nasıl isterse.
eryesil Benangky65 büyük ihtimal normaldir fakat için rahat etmiyorsa sağlık ocağına gidip ordan bir kalp atışına baktırabilirsin.
civcivimmm Benangky65 yakın zamanda tetanoz aşısı olduysanız ondan kaynaklı olabilir bende tam o haftalarda hissetmemiştim 2 3 gün panik olmuştum
M_N_R Benangky65 Normal canim bu haftalarda oyle oluyo.Endiwelenme.Cikolata ye sol tarafina uzan.Sessiz sakin bi ortamda.Hareket edicektir😇🤗
turunculuanne Benangky65 ben de 22.haftayı bitirdim, sanki 19da falan bile daha çok hissediyordum. 2-3gündür çok azalmış gibi. İşe başladım hareket Halim çok arttı acaba ondan mı bilmiyorum ama insan çok takıyor normal bir durum olsa da🙄
Eylul9235 25+3 teyim valla bende de durum aynı bugğn sadece bir kaç saniyeliğine hareket etti o kadar bekliyorum bakalım. Normalde hareket ederdi birşey yediğimde ama bilmiyorum endişe etmelimiyim onu soruyorum kendime 🙄
Medusafer Benangky65 evet normal olabilir ama olmayadabilir bence doktora gitmelisiniz en azından içiniz rahat etsin
Ozgee11 Benangky65 Bu haftalarda düzensiz oluyor ama bizim birşey yoktur dememiz uygun olmaz. Tatlı birşeyler yeyip sırt üstü uzan. Yine yoksa doktora gitmeni tavsiye ederim yada sağlık ocağında kalp atışı dinliyorlar