Eylul01 Kızlar merhaba. 35+1 olduk bugun. Nst de çok sancım çıktı doktor ciğer geliştirici ve ilaç verdi ertelemek için. Bu şekilde olan varmı bebeğim kuveze girer mi çok korkuyorum 🙁
_mucizem_ Eylul01 selam canım öncelikle geçmiş olsun 34+1 im ben de geçen gece çok kasılmam sancım ve kanamam oldu. 90 lardaydı sancım. Bana progestan verdiler biraz daha bekletmek için ve çok ayakta kalmamamı önerdiler. Bol bol dua et canım allah yardımcın olsun 🤲
Ltbumt Haftan iyi girse bile 10 15 gün kadar kalıyor genelde bu haftada doğanlar …. yine rabbim bilir tabi de …. ama inşallah girmez
Eylul01 _mucizem_ bir hafta daha idare etse beni yeter 🙁 Allah’ım yardımcım olsun ben ve bnm gibilerin
Sevo006 34 +1 de suyum geldi 4 gündür hastanedeyiz ilaç serum falan ama ne kadar ertelenir hiç bilmiyorum şancı açılma vs yok :( kaç kilo sizin bebişiniz
Eylul01 Sevo006 bende su gelme vs yok sadece sancım var. Bebegim 2500 kilo. Yarın tekrar nstye giricem inşallah biraz daha dayanır kuzum
_mucizem_ Eylul01 amin canım idare eder Allah’ın izni ile sen uzan hep yorma kendini dua et bol bol 🤲☺️