9 hafta çok erken olduğu için bebek hareketlerini hissetmen biraz olağan dışı olur o yüzden biraz daha beklemen gerecek canım , ayrıca o nabız diye hissettiğin olay bebek orada olduğu için bebeğe vücut kan pompalıyor yani diğer zamanlara göre kan miktarın artıyor oradan geçen damarlar atıyor sen onu hissediyorsun bagırsak hareketleri de olduğunu zannetmiyorum bagırsak bir tık daha göbek hizasında olur ,eğer kasık da hissediyorsan nabızdır 👼🏼🤍 Hayırlı gebelikler canım..💕