Sedakra evet rahim büyüdükçe mideye ve bağırsaklara baskı yapıyor diğer insanlara göre sindiririmiz daha geç oluyor ve açlık hissetmiyoruz ama açlık hissetmesekte öğünler atlanmayınca baş dönmeleri kan şekeri düşmeleri ve tansiyon düşmeleri çok hafifliyor