ilkay01 Sordummmm normal dedi. Çünkü doktora giderken ayaklarım şiş değildi 🤦🏼♀️ Çıldırıciiiiim 🙅🏼♀️ Eve geldim 1 saat sonra ayaklarım şişti 🤷🏼♀️ Kan tahlilime idrarıma baktı ama protein kaçağı falan yok dedi. Bir şey fark ettim, akşamları buzlu suya koyuyorum ayağımı yatmadan önce de dikiyorum yukarı 10-15 dk. Gün içerisindede uzatarak oturuyorum şişme olmuyor. Ayakları aşağı sallandırmamak mümkün olduğunca uzatmak lazımmış. 26 hazirana sezaryen icin gün aldım son 16 günüm var şişsinler bakalım nereye kadar 😂