dilara10 benim 9 haftalıkken kasılmam olmuştu, doktor bebek bile sıkışmış demişti hatta zaten kanamada olmuştu serum takıp gevşettiler rahmi, 12 haftayı geçtik tekrarlamadı kasılma çok şükür, tabi iğne oluyorum sürekli artı progestan, bugünde magnezyum başladık