Gebegunlugu 7 haftalik hamileyim 1 kaybım var bu ilaç iyimiki doktor yazdı neye iyi geliyor kullanan cevaplayabilirmi acaba bu arada lekenmem var pembemsi açık kahveye doğru koyu değil kan da değil Şimdiden teşekkürler 🙏🌸
Sltn01 Gebegunlugu prpgestan düşük önlemi amaçla verilir . Tedbir amaçlı verilir . Kanaması , lekelenmesi düşük tehtiti olan gebelerde kullanlır
Anneolmayahasret Gebegunlugu dusuk onleyici fitil agizdan almayin cok bulanti bas donmesi falan yapiyo fitil olarak kullanin
Dilara8228 Gebegunlugu https://www.google.com.tr/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://m.youtube.com/watch%3Fv%3D9Q12NaN3rC4&ved=2ahUKEwiV4cv1tPTpAhUS06YKHeV7BFkQjjgwAnoECAUQAQ&usg=AOvVaw1tzggxMWYaZBNKRNplPsqM
Unsalinn_Annesii Gebegunlugu canım bende kullanmıştım ağızdan kullandım içebilirsin ama bende arada sersemlik uyku yapıyordu tabi sürekli değil ve bünyeden bünyeye fark vardır
pamuk32 Gebegunlugu hmm anladım şimdi :) bende hiç hssetmedm bsey ama.. hisseden de çokmus kullanman gerek tabi hangi yolla kullanırsan artk sen karar verceksn