Ysmn_ckr Merhaba hanımlar bn 13 haftalık hamileyim şuan ikili test yaptırdık şükür temiz çıktı bnden de kan aldılar ense kalınlığı burun kemiği güzeldi acaba onlarda sorun çıkmayıp kan tahlilinde çıkar mi doktorum çıkmaz dedi herşey güzel dedi ama merak ediyorm teşekkürler
Eylem01 Ysmn_ckr orda sorun görünmediyse kanda temiz çıkar için rahat olsun ❤️ Bende 10 gün sonra yaptıracam ikili taramayı , inşallah sağlıklı olur ve cinsiyetini görürüz.🙈 çok merak ediyorum . Sen gördün mü ?
Elmaveannesi Ysmn_ckr bende bugun yaptirdim 1 tup kan verdim ve 1.2 mm di sanirim ense kalinligi doktor bi sıkıntı yok sonuclar cikinca biz seni arariz dediler bebegimin hareketlerinide gördüm cok güzeldi.. cinsiyet de bi tahminim var dedi ama soylemedi 1 ay sonra gel dedi 16. Haftada gidicem insallah
Cansucasalin Bende bugün ikili taramaya girdim kızlar çok şükür birşey cıkmadı👼🏼 Kan sonuçlarını 1 hafta sonra alıcam , cinsiyet tahmini yaptı bir cıkıklık var erkek gibi dedi ama 16. Haftada daha net öğrenirsin dedi 🤩