ase2021 daha doğum yapmadım. Göğüs uçlarım çok kötüydü o Yuzden aldım şimdiden etkisini gördüm. Kullanan herkeste gördüğünü söylüyor. Çok değişik bir ürün yumuşatıyor göğüs ucundaki bakterileri öldürüyor ölü derileri yaraları atıyor. Ben memnun kaldım şimdiden. Sonrasında da iyi gelir inşallah