yefeninannesi Merhabalar 32 haftalığım dünden beri bebeğimin haraketlerini çok çok aşağıda kasıklarımda hissediyorum Normal mi Teşekkürler
Kevserbdr0 yefeninannesi en son bende o haftalarda öyle hissetmistm ve doktoruma soyledigimde nts ye almıştı hemen . Erken riski vardı bi doktoruna sor bence . Herkesinki aynı olmaz cunku
Pamuk123 yefeninannesi Bende 32 haftadayım 2 3 gündür bildiğin sol kaşık ve bikinin hemen üstünde oynuyor sadece asla karnımda falan hissetmiyorum cuma günü kontrolüm var onu bekliyorum bende bakalım
Perihanvdt yefeninannesi bazı günler bende öyle hissediyorum ama dr a sormadım normaldir diye🤷♀️Buarada bende hiç nst ye girmedim dr kasılma sancı hissedersen nst ye gir dedi 34.haftadayım.okuyorum bazırları düzenli giriyo gereklimi bilmiyorum
yefeninannesi Kevserbdr0 yarın randevum vardı zaten bir sorayım İlk bu sebeble mi nst ye girdiniz ben hiç nst girmedim henüz sanırum 32 den sonra başlıyormuş nst
SeHer1909 Benim de bir haftdır öyle 31+4 üm ben. Geçen hafta suyum azalmıştı Perşembe tekrar gidicem resmen bazen bacak aramda gibi hissediyorum endişeleniyorum Yine suyum azsa ciğer geliştirici iğne vuracak ne olur ne olmaz diye
yefeninannesi SeHer1909 inşallah suyu normale gelmiştir bende dün akşam oldu başıyla ittirmiştir dedim bugün de olunca tedirgin oldum
perihankrkya yefeninannesi ben yarın gidicem nst ye cnm hatta 2hafta önce sancim olmuştu ben balieksirde oturuyorum hastaneye de akhisara özele gidiyorum. o yüzden burdaki hastaneye gittim nst bağladılar beni bir sey çıkmadı ama ebe bebiş aşağıda dedi doktoruma mesaj attım korkma bisey yoktur dedi bakalım yarın herseyi orenicez
Kevserbdr0 yefeninannesi evet ilk o sebebten nts ye alındım . Şuan 37 haftaligim her gidişimde alınıyorum. Ama o zaman erken riski var demişti doktor .
yefeninannesi Perihanvdt bende girmedim ama bir sorayım diyorum yarın doktora ne zaman gireceğim diye bazı doktorlar çok önem vermiyor sanırım nst ye şöyle önem vermiyor gebenin şikayeti yoksa gerek duymuyorlar sanırım
perihankrkya yefeninannesi 32 haftalıga giricem yarından sonra ve bende de öyle bana ebe bebeğin vok aşağıda demişti erken gelebilir demişti yarın kontrolüm var doktoruma herşeyi sorucam korkmaya başladım gerçekten de karnım aşağıda Herkes öyle diyor erken dogucaksin diyolar
Arinna yefeninannesi Bende 30 da öyle hissetmeye başladım ve sancı ağrı vardı doktora gittim. Rahim ağzı kısalığın var dedi ve çok kısaydı. Yatış yaptı. Erken Doğum riskim yüksekti. Avm de tuvalette afedersin idrarımı yaparken birden çocuğu orda hissettim çığlık çığlığa kalktım bana sırasını verenler ay kadın doğuruyor🤭🤭 diye bağırıyordu😂 ama benim sancım yüksekti ve yürüyemez hale gelmiştim o an.
Pankek Arinna Ay senin başına da hep enteresan şeyler geliyor yaaa kız bir hocaya falan okut kendini 😄😄
Mehlikapartal yefeninannesi Doğum pozisyonunu aldıysa (baş aşağı) hissettiğiniz hareketleri elleridir:) Tabi yine doktorunuza sorun…
Arinna Pankek Valla okuttum üst komşuma bir daha okutucam ya. Az önce de pirinç devrildi gitti elimden her yer pirinç güya pilav yapacaktım😂
Pankek Arinna 😄😄😄 dur ya gülmiym şimdi başıma gelir. Zaten doğurdum doğuracam pirinç toplayacak halim yok 😄😄